Betlehemskyrkan, Sundsvall en del av Equmeniakyrkan

149; OM FÖRSAMLINGEN. En kyrka öppen för dig. Betlehemskyrkan i korsningen Köpmangatan-Thulegatan i Sundsvall tillhör Sundsvalls Missionsförsamling. I Betlehemskyrkan är du välkommen till gudstjänster, samtal, fest och allvar i livets alla skeden. Söndagens gudstjänst är den gemensamma samlingspunkten med tillfälle till lovsång, förbön, stillhet och förkunnelse. I veckorna inbjuder vid dig till gemenskap i olika grupper. Tel 060-12 21 11 www.betlehemskyrkan.net.

OVERVIEW

The web page betlehemskyrkan.net currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have inspected three pages inside the site betlehemskyrkan.net and found zero websites interfacing with betlehemskyrkan.net. We were able to detect two contacts and directions for betlehemskyrkan.net to help you communicate with them. The web page betlehemskyrkan.net has been on the internet for five hundred and sixty-six weeks, eight days, nineteen hours, and twenty-four minutes.
Addresses
Aug 2013

BETLEHEMSKYRKAN.NET TRAFFIC

The web page betlehemskyrkan.net has seen alternating quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for betlehemskyrkan.net

Traffic ranking (by month) for betlehemskyrkan.net

Traffic ranking by day of the week for betlehemskyrkan.net

BETLEHEMSKYRKAN.NET HISTORY

The web page betlehemskyrkan.net was registered on August 27, 2013. This website was updated on the date of August 06, 2014. It will go back on the market on the date of August 27, 2015. It is now five hundred and sixty-six weeks, eight days, nineteen hours, and twenty-four minutes young.
UPDATED
EXPIRED

BUSINESS AGE

WHAT DOES BETLEHEMSKYRKAN.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of betlehemskyrkan.net Mobile Screenshot of betlehemskyrkan.net Tablet Screenshot of betlehemskyrkan.net

Sundsvalls Missionsforsamling

Kristian Holmgren

Thulegatan 21

Sundsvall, 852 32

SE

One.com

Host Master

Kalvebod Brygge 24

Copenhagen V, 1560

DK

BETLEHEMSKYRKAN.NET SERVER

Our parsers discovered that a lone root page on betlehemskyrkan.net took five hundred and twenty-five milliseconds to load. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider betlehemskyrkan.net not secure.
46.30.213.210

ns01.one.com
ns02.one.com

We caught that this website is operating the Apache os.

Betlehemskyrkan, Sundsvall en del av Equmeniakyrkan

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page betlehemskyrkan.net had the following in the web site, "En kyrka öppen för dig." We saw that the website stated " Betlehemskyrkan i korsningen Köpmangatan-Thulegatan i Sundsvall tillhör Sundsvalls Missionsförsamling." It also said " I Betlehemskyrkan är du välkommen till gudstjänster, samtal, fest och allvar i livets alla skeden. Söndagens gudstjänst är den gemensamma samlingspunkten med tillfälle till lovsång, förbön, stillhet och förkunnelse. I veckorna inbjuder vid dig till gemenskap i olika grupper. Tel 060-12 21 11 www."

SEEK SUBSEQUENT WEBSITES

Betlehemskyrkans missionsförsamling i Göteborg

Torsdag 22 mars gästar Annette Haaland, författare till de populära böckerna om pastor Viveka, Brittas vardagsrum. Helgen 14 15 april är det dags för församlingens årsmöteshelg, med vårfest och årshögtid.

Community of Bethlehem -

Saint Teresa relic in Bethlehem! The path of reconciliation. Walking, cycling tractor and bus pilgrimage Jaworzno Lisieux 1. Saint Teresa relic in Bethlehem! On Sunday 24 July we would have a great plesure to have over relics of St. Teresa of the Infant Jesus. DVD recording with Christmas carol of Antonina Krzysztoń.

COS-PZA Betlejemka Centralny Ośrodek Szkolenia Polskiego Związku Alpinizmu Hala Gąsienicowa

Zapraszamy taterników, wspinaczy lodowych i turystów na kursy zimowe.